Snart öppnar vi vår nya kundservice
Från och med 2/1-2025 tar vi ett stort steg för att förbättra servicen till er hyresgäster.
Vi på Glada Hudikhem strävar alltid efter att förbättra vår service till er hyresgäster. Därför centraliserar vi vår kundservice för att göra det ännu smidigare och enklare för er att få den hjälp ni behöver. Vi kommer att erbjuda bättre tillgänglighet och utökade öppettider via fysiska möten, telefon, chatt och mail.
All service på ett och samma ställe!
Fördelar:
- Enkelt och smidigt: Med vårt nya kundcenter får ni all service samlad på ett ställe, vilket betyder att ni slipper åka runt till olika kontor. Ni kan nu enkelt besöka vårt huvudkontor, för att hämta och lämna nycklar och få hjälp med era frågor.
- Snabbare hjälp: Genom att samla våra resurser kan vi erbjuda snabbare och mer effektiv service till er, oavsett vad ni behöver hjälp med.
- Mer tillgängligt: Vår kundservice har utökade öppettider för att kunna möta era behov när det passar er bäst. Våra nya öppettider kommer att presenteras inom kort här på vår hemsida.
Nyckelutlämning och service:
Från och med (2/1-2025) sker all nyckelutlämning och personlig service på vårt huvudkontor i Hudiksvall.
Delsbokontoret kommer även i fortsättningen sköta all denna service själva.
Invigning på Huvudkontoret
Detta vill vi fira med er hyresgäster. Boka in vecka 4 (2025) i era kalendrar. Mer information kommer på vår hemsida i början av nästa år.
Vi ser fram emot att fortsätta ge er bästa möjliga service. Snabbare, smidigare och närmare!
Vänliga hälsningar
Glada Hudikhem